Hertlische Vilkommen eller nått i den stilen!

Jag har många gånger sen jag startade på mitt nuvarande jobb (IDS Scheer) tänkt att jag skulle dokumentera de upplevelser, missöden, snedsteg och erfarenheter jag samlat på mig under mina resor i jobbet.

Alltid händer det något. Helt sanslöst...

Som gången jag missade planet i Frankfurt Haan och fick spendera natten i flygplatsens resturang sovandes på en läckande luftmadrass jag fått låna av en finska efter det att vi suttit uppe halva natten och kollat på skräckfilm.

Eller som den gången jag var i Danmark på Maersk och fick rum på det sunkigaste hotellet i mannaminne och där middagarna bestod av Maersk-kakor, (iof bästa kakburkarna någonsin), varm choklad och danska wienergum.

Mycket har hänt och tyvärr börjar jag glömma det mesta, därav bloggen!

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Tävla om en klänning i min blogg!

http://natalieb.blogg.se/2008/june/tavla-om-klanning.html



Lycka till! //Natalie B

2008-06-24 @ 22:17:14
URL: http://natalieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0